Suoraan sisältöön
Avaa navigaatio
Jyväskylän kaupunki » Uutiset » Joukkoliikenteen asiakasraati 6.11.

Joukkoliikenteen asiakasraati 6.11.

Asiakasraadin maanantain 6.11. tapaamisen keskeisenä teemana on tällä kertaa lipputuotteiden sekä asiakas- ja ikäryhmäluokitusten kehittäminen.

Haluatko kertoa oman näkemyksesi aiheesta? Lähetä se asiakasraadille yhteydenottolomakkeen kautta: http://linkki.jyvaskyla.fi/asiakasraati.

2.11.2017Kristiina Pentikäinen

Kommentit (2 kommenttia)

Kirjoittaja
Viesti
Vierailija08.11.2017 18:311 viikko sitten

Miksi ei ole eläkeläislippuhintaa ?? Kaikki eläkeläiset eivät ole yli 65 vuotiaita senioreita. Oman auton käyttö loppuu monelta jo 60 vuoden jälkeen. Olisi mukavaa päästä liikkumaan ....

Bussi 3 voisi ajaa pari kertaa päivässä Vaajakoski - Tourula - Seppälä kauppakeskus (Esim. Ahjokatu) ja siitä edelleen Laukaantie - Taulumäki - Keskusta.

 

 

Linkin asiakaspalvelu14.11.2017 14:253 päivää sitten

Hei! Asiakasraati ei ikävä kyllä päätä em. asioista eikä vastaa saapuneisiin palautteisiin. Joukkoliikenteen etuuksista ja reiteistä päätetään seudullisessa joukkoliikennejaostossa, jonka kokoonpano ja jäsenten yhteystiedot löytyvät täältä: http://www.jyvaskyla.fi/hallinto/lautakunnat/jaostot/joukkoliikenne. Mikäli haluatte asiaanne vastauksen, kysymykset ja ehdotukset kannattaa lähettää palautepalvelun https://s-asiointi.jkl.fi/eFeedback kautta. Palaute menee silloin joukkoliikenteen järjestämisestä vastaavalle asiantuntijalle vastattavaksi. Sitä kautta saatte asiaanne parhaiten perustellun vastauksen. ystävällisin terveisin Linkin asiakaspalvelu

Copyright © Jyväskylän kaupunki 2017 | Sivun alkuun | Tietoja sivustosta
Jyväskylän kaupungin pääFacebook-sivu Jyväskylän kaupungin pääTwitter-virta Jyväskylän kaupungin pääYouTube-kanava Jyväskylän kaupungin rss-virrat ja ohje