Suoraan sisältöön
Avaa navigaatio
Jyväskylän kaupunki » Uutisarkisto » Jyväskylän aikuissosiaalityön asiakasraati kokoontuu 4.4. – raadille voi esittää kysymyksiä ja keskustelunaiheita

Jyväskylän aikuissosiaalityön asiakasraati kokoontuu 4.4. – raadille voi esittää kysymyksiä ja keskustelunaiheita

Jyväskylän aikuissosiaalityön asiakasraati kokoontuu 4.4. Tällä kertaa tapaamisen teemana on viestintä. Raadin käsiteltäväksi voi esittää keskustelunaiheita ja kysymyksiä.

Aikuissosiaalityön asiakasraadissa keskustellaan aikuissosiaalityön palveluista ja niiden kehittämisestä. Raadissa käsitellään palveluja ja niihin liittyviä ilmiöitä yleisellä tasolla ja tuotetaan tietoa asiakkaiden tarpeista.

Raadissa on 14 asiakasta, joilla on kokemusta aikuissosiaalityön palveluista. Tänä vuonna asiakasraati kokoontuu kuusi kertaa. Jyväskylän kaupungin aikuissosiaalityön asiakasraati on aloittanut toimintansa alkuvuonna 2016 Sosku-hankkeen ja aikuissosiaalityön yhteiskehittämisen tuloksena.

Asiakasraadille voi ehdottaa keskustelunaiheita ja kysymyksiä esimerkiksi nettisivuilta löytyvän lomakkeen kautta.
www.jyvaskyla.fi/sosiaalipalvelut/sosiaaliasemat/aikuissosiaalityo/raati/yhteydenotto

Jyväskylän aikuissosiaalityön asiakasraadin aiempien tapaamisten muistiot löytyvät nettisivuilta osoitteesta:
www.jyvaskyla.fi/sosiaalipalvelut/sosiaaliasemat/aikuissosiaalityo/raati.

Lisätietoja:

kehittäjäsosiaalityöntekijä Kaisa Kohvakka, p. 050 311 8262, Sosku-hanke
sosiaalityöntekijä Juho Suortti, p. 014 266 3408

22.3.2017Tuija Ijäs

Copyright © Jyväskylän kaupunki 2017 | Sivun alkuun | Tietoja sivustosta
Jyväskylän kaupungin pääFacebook-sivu Jyväskylän kaupungin pääTwitter-virta Jyväskylän kaupungin pääYouTube-kanava Jyväskylän kaupungin rss-virrat ja ohje