Suoraan sisältöön
Avaa navigaatio
Jyväskylän kaupunki » Uutisarkisto » Jyväskylän kaupungin elokuun alun paperilaskujen postitus viivästynyt, laskuihin annettu ylimääräistä maksuaikaa

Jyväskylän kaupungin elokuun alun paperilaskujen postitus viivästynyt, laskuihin annettu ylimääräistä maksuaikaa

Jyväskylän kaupungin ja sen liikelaitosten lähettämien paperisten laskujen lähetyksessä on ollut häiriö, jonka seurauksena 1.-11.8.2017 päivätyt paperilaskut eivät ole lähteneet asiakkaille postissa. Häiriön vuoksi noin 6000 laskun postitus on viivästynyt ja laskut saattavat saapua asiakkaalle laskun jo eräännyttyä. Häiriö koskee myös Jyväskylän kaupungin Talouskeskuksen ulkoisia asiakkaita, heitä on tiedotettu asiasta.

1.-11.8. päivätyille paperilaskuille annetaan automaattisesti ylimääräistä maksuaikaa, asiakkaan ei tarvitse olla asiasta erikseen yhteydessä laskun lähettäjään. Talouskeskus tulee huomioimaan häiriötilanteen myös myöhässä toimitettujen laskujen perinnässä. Häiriö ei ole koskenut verkkolaskuja ja suoramaksujen pankkiin välitettyjä sanomia, vaikkakin kotiin postitetut suoramaksuilmoitukset saapuvat myös myöhässä.

Häiriö on korjattu ja laskujen lähetys on aloitettu 15.8.. Jyväskylän kaupungin laskujen tulostuspalvelusta vastaa Basware Oyj, joka tiedotti Jyväskylän kaupunkia häiriöstä keskiviikkona 15.8. Jyväskylän kaupungin Talouskeskus tulee tekemään asiasta reklamaation.

Pahoittelemme asiakkaille aiheutuvaa harmia.

Lisätietoja:
Jyväskylän kaupungin Talouskeskus: http://www.jyvaskyla.fi/talouskeskus/ajankohtaista

16.8.2017Antti Laukkarinen

Copyright © Jyväskylän kaupunki 2017 | Sivun alkuun | Tietoja sivustosta
Jyväskylän kaupungin pääFacebook-sivu Jyväskylän kaupungin pääTwitter-virta Jyväskylän kaupungin pääYouTube-kanava Jyväskylän kaupungin rss-virrat ja ohje