Suoraan sisältöön
Avaa navigaatio
Jyväskylän kaupunki » Uutisarkisto » Sosiaali- ja terveyspalvelujen Hyvis.fi-asiointipalvelun käyttökatko jatkuu

Sosiaali- ja terveyspalvelujen Hyvis.fi-asiointipalvelun käyttökatko jatkuu

Keski-Suomen Hyvis.fi-asiointipalvelu uudistuu. Teknisistä muutoksista johtuen osa palveluista on ollut pois käytöstä perjantaista 18.8. alkaen. Päivityksen yhteydessä palvelusta on löytynyt käytettävyyteen ja suorityskykyyn liittyvä ongelma, jota korjataan edelleen. Käyttökatkoa on päätetty jatkaa suunniteltua pitempään. Käyttökatkon aikana osa sosiaali- ja terveyspalvelujen yhteydenotto- ja esitietolomakkeista on kokonaan pois käytöstä. 5.-luokkalaisten esitietolomake, yhteydenottolomake lastenvalvojalle, yhteydenottolomake aikuissosiaalityöhön ja ehkäisevä toimeentulotukihakemus on palautettu käyttöön. Lomakkeet toimivat samalla tavoin kuin ennen käyttökatkoa. Käyttökatko ei koske nettiajanvarauksia esimerkiksi sairaanhoitajan vastaanotolle sekä turvallista viestinvälitystä asiakkaan ja ammattilaisen välillä.

Hyvis.fi-sivuilla uusitaan OmaHyvis-asiointipalvelut, joiden käyttöön asiakas tarvitsee verkkopankkitunnukset tai mobiilivarmenteen. Uudistuksen jälkeen palvelut toimivat mobiililaitteilla, kuten älypuhelimella.

Käyttökatkon jälkeen uusittuun palveluun kirjautuessaan asiakkaan on tarkistettava ja tarvittaessa päivitettävä omat yhteystietonsa sekä hyväksyttävä uuden palvelun käyttöehdot ja sähköisen asioinnin sopimus. Ilman kirjautumista näkyvät Hyvis.fi-sivut on uusittu tänä keväänä.

Lisätietoja: Katrianna Rantanen, projektipäällikkö, perusturvapalvelut, p. 014 266 8665, etunimi.sukunimi@jkl.fi
Keski-Suomen Hyvis.fi-sivut*

28.8.2017Elina Gråsten

Copyright © Jyväskylän kaupunki 2017 | Sivun alkuun | Tietoja sivustosta
Jyväskylän kaupungin pääFacebook-sivu Jyväskylän kaupungin pääTwitter-virta Jyväskylän kaupungin pääYouTube-kanava Jyväskylän kaupungin rss-virrat ja ohje