Suoraan sisältöön
Avaa navigaatio
Jyväskylän kaupunki » Terveyspalvelut » Terveys, yhteiset » Takaisinsoittopyyntö netissä

Kiireetön takaisinsoittopyyntö verkossa

Terveysasemien ja hammashoitoloiden ajanvarauspalveluihin voi jättää takaisinsoittopyynnön verkossa. Valitse palvelussa oma terveysasemasi tai hammashoitolasi ja jätä soittopyynnön sinulle sopivaan ajankohtaan.

Palvelu on tarkoitettu ensisijaisesti ei-kiireellisten soittopyyntöjen jättämiseen. Mikäli tarvitset päivystysajan samalle päivälle, soita terveysasemasi tai hammashoitolasi ajanvaraukseen ja jätä soittopyyntö puhelimessa. Verkkopalvelussa ei voi jättää soittopyyntöä päivän kiireisimmille tunneille, jolloin ajanvarauksiin tulee paljon puheluita. Kiireelliset asiat on tulee hoitaa puhelimitse.

Miten jätän soittopyynnön?

  • Siirry palveluun alla olevien linkkien kautta.
  • Siirryttyäsi palveluun, valitse alasvetovalikosta oma terveysasemasi tai hammashoitolasi.
  • Täytä avautuvalle lomakkeelle nimesi ja puhelinnumerosi, johon haluat ajanvarauspalvelun soittavan.
  • Kirjoita puhelinnumerosi kaikki numerot peräkkäin ilman välilyöntejä (esim. 040xxxxxxx, tai 050xxxxxxx). Älä käytä kansainvälistä suuntanumeroa +358 numeron alussa.
  • Valitse alasvetovalikosta ajankohta, jolloin haluat ajanvarauksesta soitettavan sinulle takaisin.
  • Huom. Takaisinsoittoaikoja on tietty määrä / tunti. Jos alasvetovalikko ei näytä vapaita aikoja haluamallesi ajankohdalle, ajat on jo varattu. Valitse toinen sopiva aika tai toinen päivä.

Huomioi, että:

  • Jos puheluliikenteessä on ruuhkaa, emme välttämättä voi soittaa sinulle juuri toivomanasi ajankohtana.
  • Soitamme kuitenkin takaisin saman päivän aikana.
  • Kun olet jättänyt soittopyynnön verkossa, sinun ei tarvitse soittaa erikseen ajanvaraukseen.

Terveysasemien takaisinsoittopalvelut

Jätä takaisinsoittopyyntö terveysasemallesi*
Jos et tiedä omaa terveysasemaasi Jyväskylässä: linkki kaupungin lääkäri- ja hoitajahakuun

Lääkärin ja sairaanhoitajan vastaanottoaikojen peruutus*

Suun terveydenhuollon takaisinsoittopalvelut

Ei-kiireellisissä asioissa voit jättää takaisinsoittopyynnön verkkopalvelussa mihin vuorokauden aikaan tahansa. Soitamme sinulle saman tai seuraavan arkipäivän aikana. Suun terveydenhuollon takaisinsoittopyyntö netissä*

Voit myös perua aiemmin varatun hoitoajan verkkopalvelussa. Suun terveydenhuollon hoitoaikojen peruutus netissä*
Suun terveydenhuollon hoitoajan voit perua myös soittamalla oman alueen ajanvarausnumeroon. Takaisinsoittopyynnön voi jättää puhelimessa näppäilemällä 1 (kiireellinen) tai 2 (kiireetön).

Kiireellisen ajan peruutuksen seuraavalle päivälle voi tehdä verkon kautta mihin vuorokauden aikaan tahansa. Muista vastata takaisinsoittoon klo 7.30–9, muutoin aikaa ei peruta. Takaisinsoitolla varmistetaan, että perumisilmoitus on tullut oikealta henkilöltä. Mikäli asiakasta ei tavoiteta, yli 15 vuotta täyttäneeltä peritään perumatta jääneestä ajasta maksu 51,40 €.
Kiireellinen ajan peruutus

Ajanvaraukseen ei tarvitse enää erikseen soittaa, kun on jättänyt soittopyynnön. Ajanvarauksesta soitetaan takaisin kolme kertaa. Jos puheluun ei vastata, takaisinsoitto raukeaa.

Suun terveydenhuolto

Takaisinsoittopalvelu ajanvarauspuhelimessa

Voit jättää ajanvarauspyynnön myös puhelimitse. Lue lisää ajanvarauspuhelinten takaisinsoittopyynnöstä

JYTE - Jyväskylän yhteistoiminta-alueen terveyskeskus

Jyväskylän yhteistoiminta-alueen terveyskeskus (Jyte) tuottaa perusterveydenhuollon palvelut Hankasalmen, Jyväskylän ja Uuraisten kuntien noin 140 000 asukkaalle. Erikoissairaanhoidon palveluja kuntalaiset saavat Keski-Suomen sairaanhoitopiirin kautta.

Etsitkö näitä?

Copyright © Jyväskylän kaupunki 2018 | Sivun alkuun | Tietoja sivustosta
Jyväskylän kaupungin pääFacebook-sivu Jyväskylän kaupungin pääTwitter-virta Jyväskylän kaupungin pääYouTube-kanava Jyväskylän kaupungin rss-virrat ja ohje