Suoraan sisältöön
Avaa navigaatio
Jyväskylän kaupunki » Asiointipisteet Jyväskylässä » Tikkakosken asiointipiste

 Tikkakosken Asiointipiste

Tammikuun 2018 aukioloajat

  • keskiviikkona 10.1. klo 9 - 13.30 kokouksen vuoksi
  • suljettuna tiistaina 23.1.2018 koulutuksen vuoksi
  • suljettuna ti 30.1. - ke 31.1.2018 koulutuksen vuoksi

Hyvää Alkanutta Vuotta 2018 kaikille asiakkaille.

Avoinna

  • ma-ke klo 9-16
  • to-pe klo 9-15

Tikkakosken Asiointipiste ja Tikkakosken monipalvelupiste
Kirkkokatu 3 (kartta)
41160 Tikkakoski
p. 014 266 2005
tikkakosken.yhteispalvelu[at]jkl.fi

Julkiset palvelut yhdestä paikasta helposti, nopeasti ja ystävällisesti

Tikkakosken Asiointipiste on Jyväskylän kaupungin ylläpitämä julkisen hallinnon yhteinen asiakaspalvelupiste.

Asiointipisteissä asukkaat voivat hoitaa asiansa Kelan, Verohallinnon , maistraatin ja kunnan eli Jyväskylän kaupungin kanssa.

Palveluneuvoja antaa Asiointipisteessä henkilökohtaista neuvontaa ja opastusta esim. verkkoasioinnissa. Asiointipisteestä voi hakea myös edellä mainittujen viranomaisten lomakkeita ja jättää niitä tomitettavaksi edelleen viranomaisille.

Asiointipisteessä kansalaiset saavat julkista palvelua tehokkaasti, yhdenvertaisesti ja kohtuuetäisyydellä asuinpaikastaan.

Asiointipisteessä asiointia varten mukaan kannattaa ottaa henkilöllisyystodistus ja verkkoasiointitunnukset (pankkitunnukset), joilla pääsee kirjautumaan viranomaisen sähköisiin palveluihin.

Palvelutarjonta

  • Järjestöyhteistyö
  • Sisäisten postien kulku
  • Kaupungin viralliset ilmoitukset ja kuulutukset
  • Kelan avustavat asiakaspalvelut
  • Maistraaatin avustavat asiakaspalvelut
  • Verohallinnon avustavat asiakaspalvelut
  • Matkailuneuvonta, esitteet ja kartat
  • Sivistyspalvelujen avustavat asiakaspalvelut
  • Sosiaali- ja terveyspalvelujen avustavat asiakaspalvelut
  • Valokopiot ja skannaus
  • Vuokra-asuntoasiat
  • Yleisö-internet
  • Muut palvelut Tkkakosken monipalvelupisteyhteistyössä

Järjestöyhteistyö

Sisäisten postien kulku

  • Kaupungin palveluille osoitetun postin toimittaminen perille
  • Toimitamme perille yhteistyökumppaneille tarkoitettua postia. Kelan, Maistraatin ja Verohallinnon posteja voi jättää pisteeseen eteenpäin lähetettäväksi.

Kaupungin viralliset ilmoitukset ja kuulutukset

Kelan avustavat asiakaspalvelut

  • Lomakkeet ja hakemusten eteenpäin toimittaminen
  • Ohjausta Kelan sähköisten palvelujen käyttöön

Maistraatin avustavat asiakaspalvelut

  • Maistraatin lomakkeet ja asiakirjojen eteenpäin toimittaminen
  • Ohjausta maistraatin sähköisten palvelujen käyttöön

Verohallinnon avustavat asiakaspalvelut

Lomakkeet ja hakemusten eteenpäin toimittaminen

Ohjausta Verohallinnon sähköisten palvelujen käyttöön

Etäpalvelu täydentää Asiointipisteen palvelutarjontaa antamalla mahdollisuuden asioida viranomaisen asiantuntijan kanssa verkkoyhteyden avulla.

Matkailuneuvonta, esitteet ja kartat

  • Ilmaiskartat ja paikallisten matkailukohteiden ajankohtaiset esitteet
  • Jyväskylän matkailun seutuesitteet

Sivistyspalvelujen avustavat asiakaspalvelut

Sosiaali- ja terveyspalvelujen avustavat asiakaspalvelut

  • Sosiaali- ja terveyspalvelujen ohjausta
  • Hakemuslomakkeet, mm. omaishoitohakemukset
  • Ohjausta myös sähköisten palvelujen käyttöön

Valokopiot ja skannaus

  • Hakemuksiin liittyvien asiakirjojen kopiointi
  • Sähköiseen asiointiin tarvittavien liitteiden skannaus

Vuokra-asuntoasiat

Yleisö-internet

  • Tarjollaolevien palvelujen tueksi on asiakkailla käytössä kaksi asiakaskonetta tulostusmahdollisuudella.

Muut palvelut Tikkakosken Monipalvelupisteyhteistyössä

Monipalvelupisteen toiminnoissa neuvonta ja ohjaus

Sisäisten palvelupyyntöjen hoitaminen

Tikkakoski

Tikkakosken asuinalue ja palvelut


Jyväskylän Asiointipisteet

Copyright © Jyväskylän kaupunki 2018 | Sivun alkuun | Tietoja sivustosta
Jyväskylän kaupungin pääFacebook-sivu Jyväskylän kaupungin pääTwitter-virta Jyväskylän kaupungin pääYouTube-kanava Jyväskylän kaupungin rss-virrat ja ohje